Mahir Shamon
Ekonom – FinanceBeskriv din karriär på Inrego?
Jag började på Inrego som praktikant i produktionen sommaren 2003 och fick efter några månader, i början på 2004, en anställning som PC-tekniker. Jag har sedan dess även provat på att jobba som servicetekniker, datatekniker och arbetsledare i produktionen innan jag till slut landade på ekonomiavdelningen 2020. Här jobbar jag med fakturering, kontoavstämningar och bankbetalningar mm.
Det har varit en lång resa hos Inrego, mina bästa år hittills i yrkeslivet och jag ångrar det inte. Det är viktigt att ha möjlighet till personlig utveckling, utveckling i arbetet och att jag har olika karriärmöjligheter. Kompetens kan verkligen utvecklas på Inrego.
Att jag trivs, har kul och känner mig stolt över mitt arbete är några saker som driver mig åtta timmar om dagen, fem dagar i veckan vilket ibland inte räcker. Att medarbetarna trivs på jobbet är viktigt och det leder till ökad hållbarhet då vi får lägre personalomsättning och färre sjukskrivningar och framför allt gör tiden på jobbet rolig!
Some of my colleagues
About Inrego
Since 1995, Inrego has been at the center of the circular economy. Our experience has made us experts in reuse of IT.
Being part of Inrego means being part of our vision and the higher purpose that we are working towards. Together, we are changing the worlds IT consumption to become sustainable. Our business concept is to offer organizations the IT solutions of the future through reuse and sustainable services.
Inrego is a privately owned company with clear values and a corporate culture characterized by constant development, openness and innovative thinking. Our values are: Upstanding, Happy Eyes, Big Heart and Strong Will. Our employees describe us as an entrepreneurial company with a can-do mentality, where helpfulness, willingness to change and being solution-oriented are important qualities to thrive with us.
Today we are 170 employees with offices in Täby, Stockholm and Vantaa, Helsinki.
Already working at Inrego ?
Let’s recruit together and find your next colleague.