Här jobbar vi med att på bästa sätt hantera olika frågor och ärenden som kommer in från våra fina kunder. Vi tar emot samtal, svarar på email och chattar i fullt blås - allt för att kunden ska få hjälp så snabbt som möjligt. När det blir tekniskt komplicerat tar våra supporttekniker emot enheterna och hanterar dom här på plats, för att kunna förlänga livet på enheten ytterligare. Allt för bidra till en cirkulär ekonomi.
För att trivas i vårt team ska du gilla kundkontakt, att ge bra service och inte bli stressad av att det flyger bollar från både höger och vänster, utan se det som en rolig utmaning att hålla dom i luften samtidigt. Ett grundläggande teknikintresse och/eller kunskap är inte heller helt fel, det är ju ändå det som våra dagar handlar om!
About Inrego
Since 1995, Inrego has been at the center of the circular economy. Our experience has made us experts in reuse of IT.
Being part of Inrego means being part of our vision and the higher purpose that we are working towards. Together, we are changing the worlds IT consumption to become sustainable. Our business concept is to offer organizations the IT solutions of the future through reuse and sustainable services.
Inrego is a privately owned company with clear values and a corporate culture characterized by constant development, openness and innovative thinking. Our values are: Upstanding, Happy Eyes, Big Heart and Strong Will. Our employees describe us as an entrepreneurial company with a can-do mentality, where helpfulness, willingness to change and being solution-oriented are important qualities to thrive with us.
Today we are 170 employees with offices in Täby, Stockholm and Vantaa, Helsinki.
Already working at Inrego ?
Let’s recruit together and find your next colleague.