
Felix Martinsson
Team Leader – Customer ServiceBeskriv din utveckling hos Inrego?
Jag började som innesäljare för Webshopen där jag lärde mig allt om våra produkter och hamnade sedan på service och support där jag introducerades till mer tekniska frågor, felkoder och teknikstrul. Kort därefter tog jag över ansvaret för Kundcenter, som Team Leader. Idag är vi en grupp på totalt sex medarbetare som hanterar allt från säljfrågor till felsökning och reparation.
Hur ser en arbetsvecka ut för dig, i din roll på Inrego?
En vanlig arbetsvecka som Team Leader för Kundcenter går knappt att beskriva, det är otroligt händelsefullt. Brukar börja dagen med att se över kalendern för kommande möten och därefter mail och prioärenden, som måste hanteras tillsammans med teamet. Sedan är det bara hoppa på karusellen och se vart man hamnar. Ingen dag är den andra lik, vilket gör jobbet extra roligt.
Vad är det bästa med att jobba på Inrego?
Helt klart alla fantastiska kollegor, men också på ett djupare plan att vi är med och påverkar framtiden för IT-användning, med miljötänk i fokus.