
Carina Englund
Kundtjänstmedarbetare – Customer ServiceBeskriv din resa/utveckling/karriär på Inrego?
Jag startade på sorteringen; första stopp för de produkter vi tar in. Sedan fick jag relativt kort därefter möjlighet att bli arbetsledare på Kundcenter för att, till viss del, leda det dagliga arbetet, vilket var ett kul uppdrag. Idag jobbar jag på Kundcenter med renodlad kundsupport, utan ledarroll då organisationen förändrats, men trivs väldigt bra med det.
Vad gillar du med ditt jobb och Inrego?
Jag gillar kundkontakten via mejl och telefon, som är varierande, samt att hjälpa våra kunder med att lösa deras problem och så klart sträva efter att ge våra kunder den bästa kundupplevelsen. Det som främst får mig att trivas på Inrego är så klart också mina kollegor!
Beskriv Inrego som arbetsplats, vad är typiskt för Inrego och kulturen på bolaget?
Inrego är en arbetsplats under ständig förändring och utveckling, vilket gör min anställning mer spännande och framför allt utvecklande. Jag uppskattar flexibiliteten och den möjlighet vi har till flex@work, vilket innebär möjlighet att jobba på distans två dagar i veckan. Samt att du allt eftersom utvecklas i denna bransch, inom just det du gör.
Inregos kultur och värdegrund präglar små som stora aktiviteter vi gör tillsammans för att skapa vi-känsla; fredagsfika, morgonmöten, event och andra aktiviteter för att få en bra arbetsplats.